Pantysokje en mango's - Reisverslag uit Tokio, Japan van Jeannet Kluft - WaarBenJij.nu Pantysokje en mango's - Reisverslag uit Tokio, Japan van Jeannet Kluft - WaarBenJij.nu

Pantysokje en mango's

Blijf op de hoogte en volg Jeannet

05 April 2016 | Japan, Tokio

Geen reisverslag nog, maar een blog over Japanse producten. Veel dezelfde en herkenbare dingen, maar sommige ook heel erg vreemd!

Japanners maken dingen waarvan wij vaak denken: wat zou het handig zijn als mmmm te koop zou zijn! En als zij ’t al maken, dan is dat zelfs nog beter dan hoe wij ’t in ons hoofd hadden! En dan maken ze niet 1 uitvoering van ons droomproduct, ze maken er 10 variaties op!

Neem nou het pantysokje: gewoon een lelijk maar nuttig voorwerp waar de gemiddelde vrouw wel een paar paar van heeft. Zwart en/of huidskleur. Badstof en/of nylon. Knellende naden en/of seamless. Verder gaan de smaakjes bij ons niet. Wat nou als je van de zomer geen ballerina’s maar sandaaltjes wil dragen? Of een peep-toe? In ieder geval niet met pantysokje. Daar hebben de Japanners een oplossing voor bedacht: een pantysokje wat speciaal gedragen kan worden als je neusloze schoenen aan wil doen! 5 gaten waar je tenen door heen kunnen, een ingebouwd kussentje voor onder de holte van je voet en een plakrandje bij de hiel zodat ’t sokje blijft zitten waar die zit! Mooi toch?! En van de pantysok nog wel 30 varianten…

In Japan zijn een aantal producten die wij voor weinig kopen, juist heel erg duur (pantysokje van hierboven was 15€ per paar). Maar ook hiervoor geldt: als ’t product wordt aangeboden, dan is dat van hoogwaardige kwaliteit. Zie de mango’s op de foto: geen bruine plekken, ze roken lekker zoet en ze smaken vast heel erg lekker (dat laatste zullen we echter nooit weten).

Geniet en verbaas je vooral over wat je op de foto’s ziet, ik ga verder met reisverslagje schrijven!

• 06 April 2016 - 09:26

Heleen:

Op deze veel te vroege ochtend op kantoor heb je mij, in mn eentje, aan het schateren.
    Wat ontzettend grappig en verrassend (en soms ook nog praktisch).

Mijn dag goed Sjaantje, dank je wel.

• 06 April 2016 - 09:50

Maureen:

Wat heb ik weer van je stukje en de foto's genoten. Je schrijft echt op een leuke manier. Je moet een blog maken. Ik ga je volgen. De sokjes hebben we hier niet maar er zijn wel panty's met 5 teengaten. Ik draag ze in de zomer. Groetjes voor jullie alle 3

• 06 April 2016 - 13:07

Yvon Doppenbecker:

Leuk om te horen hoe alles gaat bij jullie. Geniet er lekker van jullie hebben nog anderhalve week..liefs Yvonne